Instructorul de abilități este conceput pentru a ajuta la predarea abilităților de auscultare a inimii și a plămânilor specifici, folosind tehnologie de simulare perfectă. Pur și simplu apăsați clopotul pe piele și ascultați. Studenții folosesc repere anatomice realiste și palpabile pe manechin pentru a localiza site -ul unde ar trebui să se audă un sunet specific. Dacă sunt corecți, vor auzi sunetul corespunzător prin stetoscop și/sau difuzoare externe.
Tehnologia uimitoare care simulează diferitele sunete de inimă și respirație este ascunsă în clopotul stetoscopului în sine. Nu există cutii sau emițătoare voluminoase, ceea ce face ușor de utilizat și realist. Pur și simplu apăsați clopotul pe pielea simulatorului pe locul auscultabil anterior sau posterior corect și ascultați sunetul corespunzător. VS100/VS105 include o card cheie de referință care indică locațiile locurilor auscultatorii și tipurile de sunet disponibile. În plus, pachetul include un set de difuzoare opționale utile atunci când predă o audiență.
Instructorii petrec timp semnificativ în clasă învățând unde să audă sunete specifice inimii și pulmonare. Elevii trebuie să învețe unde poate fi auzit cel mai bine sunetul inimii de bază sau unde ar trebui să fie așezat clopotul pentru a auzi Stridor sau șuierător la un copil mic. Specificitatea site -ului este obținută printr -o nouă tehnică interesantă „wireless” în care studentul folosește repere anatomice pe manechin pentru a localiza site -ul unde ar trebui să fie auzit un sunet specific. Dacă sunt corecți, vor auzi sunetul corespunzător prin stetoscop și/sau boxe externe. ; ;
Caracteristici
;
Auziți inima sau sunetul pulmonar corespunzător în timp ce clopotul stetoscopului este mutat pe partea din față și în spatele torsului
Torso pentru adulți cu dimensiuni complete cu repere anatomice palpabile
Rețeaua de senzori ascunsă sub piele include stethoscope virtual cu mai multe sunete de inimă și pulmonare
Ochii pot fi deschiși sau închisi
Stările elevilor normale, mioză (constrânse) și mydriasis (suflate) sunt independente ale elevului stânga/dreapta simulează răspunsul consensual și neconsensual
Un difuzor extern se conectează la stetoscopul virtual, astfel încât o clasă să audă ce aude elevul