Implicați elevii de liceu în subiectele STEAM, învățați-i cum să folosească tehnologia ca instrument într-un mediu de învățare practic și jucăuș și cum să aplice aceste cunoștințe în lumea reală. Un program intercurricular modular, CTC GO! oferă educatorilor o abordare practică, ușor de utilizat, a conceptelor STEAM prin învățarea bazată pe proiecte și le permite elevilor să proiecteze, să creeze și să testeze o serie de proiecte jucăușe, bine documentate și experimente ușor de asamblat. Gândiți-vă la asta la fel ca pensulele și vopseaua - le oferiți studenților ceea ce au nevoie pentru a crea, a învăța și a prospera, în timp ce abordarea practică și colaborativă le învață abilități importante din secolul al XXI-lea. Veți primi, de asemenea, suport total de predare cu webinarii, videoclipuri și contact direct cu un expert.
CTC GO! - Modulul de bază este un program de început care include opt lecții, opt proiecte ghidate și șase proiecte autoghidate care îi învață pe elevi cum să folosească electronicele și le oferă o introducere în programare și codare. Lecțiile cresc în dificultate, de la elementele de bază până la învățarea diferitelor capacități de programare și construirea de circuite pentru diferiți senzori și actuatori. Pe parcursul celor șase proiecte ghidate, elevii exersează construirea structurilor și aplicarea cunoștințelor dobândite în lecții. Odată ce ați terminat lecțiile și proiectele, veți fi pregătit, cunoscător și aveți încredere să predați cele șase proiecte auto-ghidate.
Ce include fiecare modul?
CTC GO! kit, care include toate materialele de care aveți nevoie pentru a preda 24 de elevi pe parcursul a 20 de sesiuni a câte 45 de minute fiecare:
8 plăci programabile Arduino UNO WiFi Rev2: compatibil WiFi, cu capacitatea de a citi intrările și de a controla ieșirile
8 scuturi Arduino Education: plăci suplimentare adaptate în scopuri educaționale pentru a permite învățarea rapidă și ușoară în timp ce construiesc proiecte. Aceste plăci se conectează la plăcile programabile pentru a le extinde funcționalitatea și au un cititor de carduri SD și un conector audio
Două plăci de dimensiuni diferite pentru fiecare placă: Folosit pentru a face circuitele mai ușor de construit - Componente electronice, inclusiv rezistențe, LED-uri, butoane și sonerie
Senzori inclusiv potențiometre, senzori de lumină și ultrasunete
Opt baterii de 9V cu câte doi conectori de baterie fiecare - fire jumper și cabluri USB
Piese de construcție modulare pentru construirea a opt proiecte ghidate diferite
Cutii componente pentru fiecare grup de elevi cu tot ce le trebuie pentru a lucra la lecțiile experimentale
Componente de schimb și piese de schimb pentru a ajuta la gestionarea sălii de clasă
Platformă software pentru educatori cu toate materialele de care aveți nevoie pentru fiecare lecție
Resurse pentru a vă ajuta cu pregătirea lecției
Sfaturi de conținut
Sugestii de sincronizare pentru managementul clasei și link-uri pentru curriculum
Platformă software pentru elevi cu instrucțiuni pas cu pas, videoclipuri de asamblare și activități distractive pentru a-i ajuta să înceapă cu programarea
Electronică și clădire complet funcționale
Proiecte interactive (educatorii au și acces prealabil la această platformă pentru a-și putea pregăti și adapta planurile de lecție)
Instruire și asistență, inclusiv un webinar de instruire de bun venit cu un expert în educație Arduino
Videoclipuri de instruire care explică conceptele fiecărei lecții, videoclipuri mai scurte care extind conținutul lecției și asistență directă prin e-mail de la un expert în educație