Subiecte de experiment: • Funcționarea unui motor Stirling ca motor de căldură clasic • Măsurarea vitezei de rotație fără sarcină (ralanti) în funcție de intrarea de căldură • Înregistrarea și evaluarea unei diagrame PV
Un model funcțional al unui motor Stirling bazat pe o idee a profesorului Wilke Optimizat pentru a le demonstra studenților conversia energiei termice în energie mecanică și funcționarea unui motor termic, precum și investigarea ciclului Stirling. Interacțiunea dintre pistonul de deplasare și pistonul de putere poate fi observat în special clar la o viteză scăzută de rotație. În această versiune, pistonul de deplasare se mișcă discontinuu, cu un timp de locuit în timpul încălzirii mediului de lucru (aer) și a unei a doua timpuri de locuit în timpul răcirii sale. Aceasta oferă o demonstrație mai clară a ciclului ideal Stirling decât este posibil cu mișcarea continuă a pistonului. Sursa de căldură poate fi asigurată de o placă electrică integrată, o flacără de lumânare sau radiații concentrate de la soare sau de la o lampă. În ultimul caz, direcția de rotație va depinde dacă căldura este aplicată de sus sau de jos. Pentru înregistrarea diagramelor fotovoltaice, presiunea poate fi măsurată printr -o conexiune a furtunului de cauciuc pe cilindrul de putere, iar volumul poate fi măsurat prin atașarea unui fir la pistonul de putere pentru a -și urma mișcarea. Tensiune de încălzire: 8 - 12 V, 1,5 A Volumul gazului: 330 cm³ - 345 cm³ Road Road: 400 mm Dimensiuni fără tijă de volan: 260 × 185 × 330 mm³ Greutate: 2,2 kg