O modalitate profesională de a începe cu înregistrarea valorii măsurate cu Robotics Add On: IoT! În combinație cu setul de bază Robotics, stația de senzori staționar poate fi utilizată pentru a măsura temperatura aerului, umiditatea, presiunea aerului, calitatea aerului și luminozitatea. Stația de senzori poate fi programată și controlată cu software-ul de programare grafică ROBO Pro Coding și controlerul ROBOTICS TXT 4.0 și este ideală pentru predarea subiectelor precum (înregistrarea datelor, programarea și utilizarea actuatoarelor și senzorilor. Valorile măsurate sunt înregistrate prin intermediul conexiune la controlerul TXT 4.0 cu o memorie cloud unde datele senzorului pot fi stocate și accesate, apoi colectate și afișate grafic.Diferitele date ale senzorului pot fi revizuite continuu pe interfața cu utilizatorul, numită „Tabloul de bord”. Acesta poate fi folosit și pentru controlul de la distanță al camerei, care se rotește pe două axe Suplimentul de robotică: Materialele didactice, inclusiv șase experimente și soluțiile asociate, reprezintă o completare excelentă la setul IoT.
Material didactic însoțitor:
Produsele fischertechnik Education includ materiale didactice cuprinzătoare, accesibile gratuit. Acestea au fost dezvoltate împreună cu colegii de formare a profesorilor, profesori și didacticieni și se potrivesc în mod ideal nevoilor sălii de clasă. În plus față de introducerea subiectului, sunt disponibile planuri de lecție cu fișe de sarcini și referințe ale planurilor educaționale.
- Introducerea subiectului oferă conținut care poate fi utilizat în mod optim pentru pregătirea lecției și integrat în lecții. Sunt oferite definiții, istorie, cunoștințe de bază și multe altele.
- Materialul didactic include o imagine de ansamblu asupra obiectivelor de învățare precum și a timpului necesar pentru sarcini.
- În conformitate cu subiectele relevante pentru curriculum, sunt incluse diverse sarcini în cadrul cărora sunt tratate diferite experimente.
- Sarcinile sunt împărțite în sarcină de construcție, sarcină tematică și sarcină de experimentare. În acest fel, se progresează de la construirea, la învățarea conținutului tehnic, la aplicarea cunoștințelor dobândite.