Instructorii petrec timp semnificativ în clasă învățând unde să audă sunete specifice inimii și pulmonare. Elevii trebuie să învețe unde poate fi auzit cel mai bine sunetul inimii de bază sau unde ar trebui să fie așezat clopotul pentru a auzi stresul sau șuierărea la un copil mic. Specificitatea locului este obținută printr -o nouă tehnică interesantă „wireless” în care studentul folosește repere anatomice pe manechin pentru a localiza site -ul unde ar trebui să fie auzit un sunet specific. Dacă sunt corecți, vor auzi sunetul corespunzător prin stetoscop și/sau difuzoare externe.
Caracteristici ·
Cavitatea toracică realistă care conține organe realiste
Capul, gâtul și maxilarul complet articulat care permit ridicarea capului/bărbia, tracțiunea maxilarului și extensia gâtului în poziția de adulmecare
Gura, limba, calea aeriană și esofagul anatomic, concepute pentru a ilustra diferențele profunde dintre intubarea unui copil, un copil sau un adult
Gâtul moale cu cricocartilage permite manevra clasică Sellick
Creșterea pieptului realist în timpul ventilației
Trahee realiste, bronhi și plămâni. Extinderea pulmonară bilaterală observabilă sub ventilație pozitivă a presiunii
Căile respiratorii se îngustează sub corzile vocale
Corzile vocale realiste cu aspect „ochi de pește”
Diametrul căilor respiratorii
Căile respiratorii permite trecerea unui tub ET cu manșetă
Pasajul nazal permite plasarea tubului NP
Plasarea chirurgicală a tubului de traheostomie
Stick -ul de urgență Cricothyrotomy
Decompresia pneumotoraxului de tensiune bilaterală
Șase gulere de gât, trei cricocartilaje, bandă cu membrană